Wij hopen natuurlijk dat je blij bent met je bestelling. Wil je een product retourneren of ruilen? Meld dit dan via info@kidsplaza.nl vóórdat je het product terugstuurt. Vermeld hierbij even het bestelnummer of reageer op de bestelbevestiging. Een retourmelding via e-mail is voldoende. Na je retourmelding ontvang je retourinstructies en een link om een gratis retouretiket te printen.
Je hebt 14 kalenderdagen het recht om het product zonder opgave van reden te retourneren. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door jou of namens jou. Het product mag slechts in die mate worden uitgepakt of gebruikt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Het product moet binnen 14 kalenderdagen na de retourmelding in ongeschonden staat en in de originele verpakking worden teruggestuurd. Meer informatie over je herroepingsrecht vind je in onze Algemene Voorwaarden.
Wordt aan bovenstaande voldaan, dan zullen we de kosten van je bestelling uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending terugstorten op je rekening (of de betalingsverplichting vervalt bij Achteraf Betalen). Zijn er bij je aankoop bezorgkosten in rekening gebracht en stuur je de gehele bestelling retour? Dan storten we de bezorgkosten ook terug. Stuur je een deel van je bestelling terug, dan worden de bezorgkosten niet gecrediteerd.
Wil je een artikel ruilen voor een andere kleur of maat of voor een compleet ander artikel, dan vragen we je om een nieuwe bestelling te plaatsen. Het aankoopbedrag van het te ruilen artikel wordt teruggestort, zodra wij het retour hebben ontvangen.
Retourinstructies
Het te retourneren artikel moet ongebruikt, schoon en in de originele verpakking worden teruggestuurd. Voor het verzenden graag gebruik maken van een geschikte verzenddoos of verzendzak. De verpakking van het artikel zelf mag niet beplakt worden met het retouretiket.
In de volgende gevallen wordt het aankoopbedrag NIET vergoed:
– artikelen met gebruikssporen en/of beschadigingen
– ontbrekende, beschadigde of defecte verpakking
Klachtenafhandeling
Heb je een klacht over een product of over onze service? Laat het ons weten, zodat wij een oplossing kunnen zoeken. Wil je de klacht via info@kidsplaza.nl aan ons doorgeven? Graag ontvangen wij een uitgebreide omschrijving van het probleem en het bestelnummer. Je ontvangt normaal gesproken binnen 48 uur en uiterlijk binnen 1 week een reactie op je klacht. Wij zullen de klacht nader onderzoeken en proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk in Nederland en de Stichting Webshop Trustmark in België. Als je je niet kunt vinden in de geboden oplossing, dan kun je contact opnemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Mocht je niet tevreden zijn met het resultaat van de bemiddelingspoging, dan kun je je klacht nog voorleggen aan het ODR platform van de Europese Commissie. Het lijkt ons heel sterk dat we er samen niet uitkomen, maar het is altijd goed om te weten wat de wettelijke mogelijkheden zijn.